Framtiden

Har precis varit duktigt å städat å tvättat. Nästa är ner till gymmet, köra ett riktigt gym pass...härligt:P

En lugn vecka det är riktigt skönt. Har tänkt mycket vad jag skall göra efter min utbildning. Skall varje fall inte jobba som undersköterska hela livet. Funderar på dra ner till ett riktigt varmt ställe och börja jobba. Härligt. De hade jag verkligen viljat göra. Trött på kylan å att det är mörkt hela tiden.

Det är mycket jag vill göra. Har haft tankar kring hud terapeut, men de jag brinner för är verkligen träning. Vill gå något inom de. Har snackat med dem som jobbar inom gymmet. Ingen OB, dåligt betalt. Eller så får man starta ett gym för tjocka människor, och inrikta sig diet, träning osv. Hade varit riktigt kul. Men då måste man lägga ner mycke pengar tror de aldrig kommer gå runt för en. Något skall jag göra varje fall:)

Kommentarer
Postat av: Yasse

Allt löser sig ska du se.. D är d som är det fantastiska med livet... man vet aldrig vart man hamnar! Kram

2008-12-10 @ 23:32:09
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0