Fredag-underbart!

Jag äntligen har jag längtat till helgen. Har bara varit hemma å snorig hela dagarna! Men har fortfarande den förbannade förkylningen kvar. Får inte riktigt väck den...
Ja nästa vecka skall jag börja träna nu har jag ju vilat upp mig. Har varit så rastlös så jag har klättrat på väggarna här hemma.
Har lagt ut mina kissar på blocket så får vi se om det är någon som svarar. De var ju en som ville bara ha den ena katten men det vet jag inte om jag vill gå med på eftersom de har bott tillsamans redan sen de var små.
Igår såg jag "bonde söker fru" jag älskar verkligen de pogrammet- vet jag är löjlig! Blir så avundsjuk på alla som är glada och lyckliga för att dem har hittat den rätte. Jag vet inte varför det blir fel. Kanske för jag är för kräsen?
Nej jag faller ändå för killar som inte är topp 10 men har ändå något speciellt. Det är de DÄR speciella jag söker.

Är duktig och är uppe och tvättar sen 0700. Måste till skolan idag. Blev besviken på en tjej som skulle gjort ett arbete med mig och redovisat på måndag. Får inte tag i henne eftersom hon har mitt nummer. Så jag får göra arbetet själv. Vet inte riktigt hur jag skall lägga upp det. Så jag får gå dit och prata med Kerstin och höra lite. Sen måste jag till biblan med.

Å vilket dystert väder...regnar...:(



Imorgon skall det skålas:P en gammal bild på mig nere i Turkiet- härliga minnen....

Semester blir det snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0