Söndag

Ja som var man ju på fest igår hos Andreas ganska trevligt faktiskt. Var för mycket tjejer bara:P

Det blev att jag å Erika stack ut till utposten först av alla. Sen träffade vi Kossan där:) vi stod och fula oss hela tiden men de var kul varje fall. Ja planerna blev ju ändrade vi var ju inte bara på krog runder de blev ju natt klubbar med. Å en sak kan jag säga tempel suger allstå. Vet inte var allt folk tog vägen igår men de var inte jätte mycket folk ute ändå. Folk har väl inte tid som stressar nu inför julen och julklapparna kostar med, så de blir väl å slänga pengar på sånt skit i stället.

Skit skall jag inte säga för man slänger ju pengar på att gå ut - känns oftast onödigt.

Ja eftersom tempel var tråkigt så stack vi ner till harrys. Där stod vakten som inte gillade mig. Så jag fick inte komma in för jag har varit väldigt otrevlig. Känner mig så dum efteråt för jag är verkligen inte sån. Så hjärtat nog fick jag be om ursäkt för vad jag nu hade gjort. Sen sa ja till Isak och Erika att vi skulle dra vidare. Han blev iallafall glad för de å jag fick komma in. En kram på köpet blev det med:P de var inte alls så jag hade tänkt. Men ibland kan jag vara otrevlig när jag dricker. Men inte med meningen. Alkohol - allstå:P

Jag så vi dansade hela kvällen. Å vi har bevis på de. Erika dansade med Elvis ju:P youtube...nästa eller hur Isak? Vad de inte de vi sa?

Måste verkligen ha den videon!!!

Ja å så är det redovisning imorgon! Nästan färdig med arbetet. Träffar Suranda imorgon å skall trixa med det då!

Kommentarer
Postat av: Yasse

Paulina då.. inte ska man bråka med vakterna.. hähä..

Ha en god jul. Krams!

2008-12-24 @ 13:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0