Godmorgon eller godeftermiddag..

Vaknade för en stund sen. Har städat å trixat lite. Skall gå en runda tänkte jag innan ja dra iväg.
Då hade man två flikkor sovandes hos en igår. Den ena hade inte förvarnat mig den andra tog för givet:P ha ha nej de gjorde hon inte. Men fick sova två timmar på soffan innan hon drog iväg med min cykel, å lyckades inte komma tillbaka. Tror hon sover gott i sängen nu.

Snart är de dags för sjuksköterska dräkten:) de skall bli riktigt kul med maskerad festen. Erika skall ta hand om pojkarna ja skall plåstra om dem:)

De är redan torsdag de är så skönt att man är ledig sen har man praktik på lördag morgon men de gör inget de förstör inte min helg iallafall:) då blir de en lugn mysig fredag...

ciao....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0