Kaos....

Vad skall man säga om gårdagen?

KAOS. I början var det rätt kul. Vi satt hemma å hade en liten förfest Jag, Erika, Karolina, Joel och Leo (Noel haha ..ja försöker erika jag var verkligen tvungen å tänka efter:P) Jag så vi var hemma hos mig ett tag sen stack vi ner typ vid halv 12. Ja där hängde jag ensam inne på tempel eftersom tjejerna var därute. Killarna kom ju inte in:(...ja virrade omkring å hade skit tråkigt. Jag gjorde de nog mer komplicerat än de verkligen var (tror ja). De är samma visa alltid ute. Egentligen fattar man itne varför man går ut, mcyket trevligare sitta hemma och snacka:) Jag som sa till erika att detta kommer bli en bra kväll. Men nej ...de blev tvärom.  Allstå man är så trött på alla dem här krog besöken. Nej de kommer inte bli så mycket av de mera...


Erika hånglar med katten;P

  Gänget :)

   Vi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0