suck söndag

Imorgon blir man väckt av hantverkare:P får se hur de blir då äntligen får man ordning på saker.

Usch igår allstå en katastrof. Ja satt själv på tempel, blev däremot uppraggad av bartender som vill ha mitt nummer. Satt och kollade mobilen hela tiden för att någon skulle höra av sig men nej. Blev bjuden på skit dyr champange som en kille bjöd på allstå han la nog ner skit mycket pengar på mig. Taskigt nog så sket ja i han sen, stackaren. Fy vad dum jag var...

Nej kvällen slutade att man fick dricka vatten. Med tanke på att jag var ganska förbannad för att jag satt hemma å väntade på en person.  Kunde lika bra festa inne i stan eller något. Så jag fick dricka hemma själv istället. Men de var tur jag träffade folk jag kände ute:)

Nu är de söndag. Har varit slapp dag. Gick till sandra å vi käkade pizza:) ...

Ny vecka, börjar skolan igen, och praktiken slutade.Å träna skit mycke i veckan!

Trötter måste sova snart....natti nattti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0