Nu har man skaffat blogg:)

Ja vad skall man börja med?

Döpte mitt blogg till VÅFFLAN,   ja varför kan man ju undra?

Ja, det var så att ett gäng killar tyckte jag skulle heta de, hade ju våfflat mitt hår den dagen:)

Sjuk.. är inne på min femte dag. .. Så himla trist. Snorig, hostig och febrig.

Eftersom de är så synd om mig beslöt jag mig för att skaffa två kattungar som tröst.:P inga av mina vänner vågar ju komma hit och trösta mig, konstigt:P

Den ena är 8 veckor den andra 12 v. De är såååå sööötttaaaa!  Vet bara inte vad jag skall döpa dem till..hm...



Nej, nu MÅSTE jag göra lite vettiga grejor än och skriva om mig själv...


(Mina två bäbisar)




Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej tjejen:) Så du har oxå kommit in i bloggvärlden,välkommen:) Söta små kattungar, synd jag är allergisk. Kramar

2008-09-13 @ 21:59:41
URL: http://evelinaskold.blogg.se/
Postat av: Elina

hdj hej. så du har tagit dig in i allas vår bloggvärld. skoj. kollat in min blogg än? såg dej på eves blogg..så jag hittade hit. ha det toppen. kram

2008-09-13 @ 22:42:12
URL: http://finaelina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja,men kan tyvär ändå inte den 27:e..Ska på en annan tjejkväll då:) men när jag kommer å hälsar på så är det bara att ta en allergitabellet.

2008-09-14 @ 10:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0