Som att uppfostra två olydiga ungar

Ja vad skall man säga om de små krympen? De är ju söööta...

Ha ha det blir bara värre å värre med dem. Ja de är som att uppfostra två olydiga snorungar. De lyssnar inte fast man säger till hundra gånger "så får du inte göra" så gör dem om de igen, så klart, vad skulle man vänta sig annars:P
De följer efter en överallt. Står man i köket kan man känna vassa klor som klättrar längst med hela benet  och inte bara den ena utan båda och upp till en i ansiktet. Man får inte verkligen inte vara ifred nån sekund...
Man har ju märkt att de är inte dumma heller. De tar efter varandra, och är lika avundsjuka bägge två.
Har döpt den svarta iallafall "Minella". Men den randiga har jag inte kommit på något än. Vill komma på något speciellt. hm.... Förslag?


Hade en rolig diskussion men Erika idag. Om hur killar fungerar. Det är så lustigt hur de tänker.De säger en sak men menar en annan. Jag fattar inte NÅGOT om män. Därför beslöt ja mig för att beställa hem "Män är från Mars kvinnor är från Venus" och lösa dem gåtfulla hemligheterna bakom deras tänkande. Så kanske man kommer underfund hur deras hjärna fungerar.




De är därför man är singel:P Man har väl insett att det är de bästa än så länge iallafall. Sen vet man inte om prinsen dyker upp. Om man skall ens tro på sagor. Kanske i ens egna fantasi finns de en prins som kommer rädda en.

 När man var liten så lekte man med groder och trodde verkligen dem förvandlades till DRÖM prinsen när man pussade dem, och sedan skulle man  få "leva lyckliga i alla sina dagar" som det heter. Om de stämde så bra med verkligenheten så...



Fick en tanke ställning häromdan. Det är så mycket jag vill göra nu när jag är själv. Jag skulle vilja resa, studera, träffa nya människor, dansa, lägga all energi på min träningen som ja gör. Ja det finns så mycket fördelar med att vara själv, egentligen.   Men träffar man sedan någon då får de bli så:)


Idag började en ny kurs "mäniskan socialt och kulturellt" , och skolan rullar på. Kom till en hel ny klass, med fem roliga tjejer:) kan bli kul. Har lärt känna massa av nytt folk, ja snart känner man hela Helsingborg ha ha ..

Sen är de onsdag imorgon. Då blir det att man ägnar sig åt "Hälsa" hela dagen med skolan- skall på yoga, och två  kurser med stresshantering och kost,  sånt som jag tycker är kul. Skulle gått och utbildat mig inom kost och träning men risken för att få jobb inom de är liten. Kanske sen när ja har gått ut undersköterska utbildningen  och jobbat ett tag, så kanske man bestämmer sig för att göra något nytt. Ja har ju ett tag till och leva förhoppningsvis.


Sen träning (det bästa som finns) , och en mysig biokväll med Ted, Viktor å min lilla underbara Erika- skall se The Dark Knight.  Då får man hoppas den är lika bra som den första:)






Nu har jag nog sagt de jag ville, så nu får man väl snart sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0