*förvirrad*

Den senaste dagarna har jag å Sandra spenderat mycket tid. Vi har sprungit, ätit, gått i skogen, kollat film ja vi har haft det ganska mysigt ihop måste jag säg:D
Åkte aldrig upp till Sthlm förra helgen av olika anledningar. Men de lär väl bli fler gånger.

Jag känner mig rätt förvirrad för tillfället.  Killar- vad skall man säga?
Träffar en person men jag vet inte vilket plan vi står på. Kommer de bli något mera? Eller skall vi bara fortsätta träffas sådär? Det gör att jag känner mig rätt förvirrad och vill gärna backa. Jag gillar den här killen rätt så mycket, och skulle det bli något så hade de inte varit fel, men om de inte skulle bli något vill jag veta rakt på sak. Så jag vet de. Har liksom fått olika svar i olika tillstånd så de är inte lätt och veta svaret då. men ärligt så känns det inte som de skulle kunna bli något mera än vad de är...
Sen är de väl så att tjejer gör felet att "hoppas" på att de skulle kunna bli något. Men nej så funkar det inte har killar bestämt sig så har dem de. Så då är de ingen idé lägga energi om man vill ha nu något.

Sen så vill jag tillägga att antingen hör INGA av sig eller börjar alla höra av sig. Jag fattar mig inte på de där...

Är helt PANK .... Ganska bra för då kan ja lägga ner på min träning och på mig själv mera:)


Fast de tråkiga är att man inte kan ta sig någonstans har blivit bjuden på inflyttningsfest hos Elina sen på lördag skulle jag till Osby med Sandras familj och äta lite gott...men nej denna månaden.....twiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0