Mina underbara vänner

Igår var de mys pys hos yasse. Vi grillade å drack vin, de var rätt kallt eftersom de var ingen sol på bakgården, men de var riktigt mysigt:)

På Valborg blir det å festa Lund med yasmine! Har man varje fall planerat en dag. Sen måste jag ha en avskedfest för mig ju innan jag drar......

Fyra vänner jag kommer sakna över sommaren, om jag flyttar upp till Sthlm!




Yasse - kommer sakna dig med, men jag hoppas du kommer hälsar på mej över sommaren vore skit kul!




Min lilla Erica - verkar ju överlycklig i Finland, fast vi kommer nog ses i Sthlm:) Har saknat dig medans du var borta, bara så du vet....




Sandra- en vän med ett väldigt gott hjärta som jag verkligen åså kommer sakna!



Mimmi - en tjej som ställer upp för en när man behöver, tack för dem gångerna du har gjort det!!! Det har verkligen betytt för mej. Självklart kommer jag sakna dig med!!!



Alla dem här tjejerna betyder väldigt mycket för mej. Har både ställt upp i vått och torrt för mig. Dem får mig och vilja kämpa vidare och nå mina mål i livet!!! De är mina töser....:D

Ja, nu skall jag gå på intervju den 22 maj i Sthlm. Bor hos Beatrice en riktigt härlig tjej kan gå in och kolla på hennes blogghttp://baylie.blogg.se/ . Nu har jag bara ringa jobbet och ringa min fastighet och skriva de jäkla kontraktet- sen är de packat å klart! Ganska bra och hyra ut lägenheten med eftersom kan ju känna några extra slantar....




Beatrice - som jag träffade under inspelningen av Färjan.

 I Augusti blir de nog till Barcelona med ett stort gäng (om allt går vägen) :P så två månader eller nästan tre semester i Sthlm sen Barcelona efter det. Bättre kan de inte bli:)

En månad kvar tills jag slutar skolan och tar examen!!!! Wiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Blir och praktiserar den sista veckan på lasarettet.


Nääää klockan tickar på och jag skall till skolan imorgon bitti.... natti natti

Kommentarer
Postat av: Yasse

Gumman.. vad söt du är!! Om det blir att du åker så vet du att du kommer vara saknad! Puss

2009-05-02 @ 00:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0