Gör sig ordning till ikväll...

Vilken vecka! Har fått leka mamma! Nej så mycket strul med min syrras släkt. Så nu måste jag leta en ny lägenhet till henne!!!

Gör mig ordning för kvällen, flikkorna skall möta upp mig så sticker vi till Sandra på förfest. Förmodligen blir det utgång. Å dem som blir besvikna på att jag inte har frågat dem om de vill hänga med, så fick jag inte ta med fler, fast jag ville.


Har inget sug för äta godis eller något onyttigt, därför känner jag inte för att festa heller. Känner att jag har fått bra resultat av min träning å vill inte förstöra de med massa onödiga kalorier.

Ikväll kommer en person och hälsar på, så vi får se hur det går:)

Imorgon då får vi vet om vi kommer med i färjan eller inte. Jag hoppas ändå inte. Jobbigt å behöva visa sig i tv å göra bort sig men samtidigt så tror jag inte vi kommer göra bort oss mest, för de kommer dem andra fjantarna! Men blir de så att vi kommer med åker vi upp några dagar, checkar in på hotell å så!

Igår var jag å Erika nere hos Simon som tack för han har ställt upp å filmat oss. Vi kom med en prinsesstårta:)
Hoppas de var värt de!! ha ha

Har pratat med jobb ansvarig med i veckan eftersom de är en person som håller i timanställda å hon inte känner mig så har dem ju inte ringt så mycket. Men nu trackar dem mig med jobb hela tiden, nästan för jobbigt!! Får en 75% tjänst i sommar eller har önskat mig de, tror inte jag orkar med å jobba mer än de när jag har skolan.

Nej nu skall ja ta ett glas vin eller två..:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken vacker bild gumman!;)

2009-02-20 @ 19:19:09
Postat av: mirjam

sexiiii tjej juh hehe....känner henne juh hehe....brukar sova me henne oxå :P

2009-02-23 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0