Inte normal, nej de vet vi:P

Idag skall filmen skickas in - de är en film med galenskaper, ha ha ja å Erika är bäst på det där. Men du, ja tror vi blir antagna!:)  Kan ju inte blir mer galet, å hade man jämfört den filmen är detta iallafall bättre än dem andra som kom upp på deras blogg! Vi får väl se nästa vecka då får vi svar!:P

Blir isåfall filmade den 28 februari uppe i Sthlm. Kommer sändas i sommar på kanal 5 i färjan. Tror inte vi kommer gör bort oss mer än dem andra. Dem gör ju mer sjuka grejor!!

Igår var jag med mirjam, Erika, Sandra...vi hade en liten förfest efter ja slutade jobb. Sen så stack man till tivoli, där massa lammkött springer (erica gillar det), men nej ja håller mig till män! Så de blev Le cardinal senare. Som vanligt är det himla trångt å jobbigt å dansa där, de borde bygga ut det, min åsikt varje fall. De var helt ok igår. Man får ju ta smällarna idag. Mindre kul.

Ja idag blir de å ja plugga, sen kanske baka kanelbullar. Mår inte så bra. Får väl väcka Mimmi om inte Minella har gjort de:)



Kommentarer
Postat av: yasmine

Var ni på cardinal i lördags eller?? Fan jag däöcka hemma.. pallade inte mig ut.. Vi får ses i veckan. Kraam

2009-02-16 @ 12:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0