Någon snodde min nyckel:P

Uppe igen 0700 ännu en morgon där man HÅLLER på och tvättar! Jo gissa vem hade snott nycklarna?:P så jag hade inte blivit av med dem. Så jag fick spendera hela dan hemma sen var ja skit trött på kvällen så det blev ingen träning. Men de vara bara bra. Kunde man lägga sig i tid istället!!

Boxning ikväll Mirjam:P Skall nog klå dig! hahah. Riktigt snygg tränare med...så då kan man ju passa på dregla!:P

Shit vad ja är sugen på att åka på semester! Nej de får vänta. Blir kanske lite semester uppe i Sthlm den 28 feb. Jag hoppas både på att komma med och inte. Men då har vi gjort en ansträngning! Sen skall ju jag å Erika ner till Köpenhamn å se Metallica...



En härlig semesterbild, får låtsas att man ligger på stranden!
Nej men du å ja skall ju åka mirjam, har vi ju sagt...ligga på stranden med massa drinkar i handen, bättre kan det inte bli:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0