www.anderssonsahlin.se- Skånesmurfarna drog en nitlott


Skånesmurfarna drog en nitlott

Skrivet den 20 februari 2009 - 21:32 av Robban

I morgon utser vi en partycrew till nästa helgs kryssning. Stefan är mannen som bjuder tio av er läsare på kalaset, den dumma korkgubben, ha ha! Drygt 80 ansökningar har kommit in, och det är riktigt sköna karaktärer vill jag lova. Men som castingansvarig måste jag olyckligtvis säga nej till de flesta som vill med. Här är ett par brudar från Helsingborg som jag tyvärr sållat bort eftersom jag tyckte att de var en toka för mycket. Dessa två vill man ju ha med i som ett par. Det är ju tyvärr så att vi har begränsat med platser.

Men vi har två sängar kvar som inte är tillsatta än. Du har fortfarande chansen till en ruggigt rolig festupplevelse. Imorgon är deadline.

Festgänget presenteras om ett dygn.

 


Vad skall man säga vi är ju freaky, mer galenskaper kommer ni å se:) men det var synd att vi inte kom med. Vore kul å
partaja på färjan:)

Filmen finns och se på deras blogg....
Kommentera gärna filmen...

Kommentarer
Postat av: Yasse

Vi får ta och kryssa utan inbjudan.. Alltid skoj :) Oslofärjan eller finlandsfärjan.. Hittade inte till sidan så jag kunde tyvärr inte kommentera filmen.. Kram

2009-02-22 @ 15:34:44
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0