sorgligt..

Jag minns som det var igår, då jag å pappa gick sakta till grannens baksida. Där låg min älskade katt som hade varit borta i flera dagar. Hon var lite små tjock fortfarande. Hade ju kattungar i magen. Vi lyfte upp henne. Ena sidan var hon helt platt. jag grät så fruktansvärt mycket. Vi gick sakta mot skogen, där begravde vi henne...aldrig mer ville jag skaffa mig något djur iallafall inte en katt....

Efter en viss tid så skaffade vi en underbar papillion hund vid namn Sally. Just nu är hon sju år. Jag har fått uppfostra henne när jag var mindr, ta hand om henne, och hon betydde allt för mig.

Dem närmaste dagarna måste jag med sorg avliva min hund. Hon har varit sjuk länge nu och det har blivit riktigt dåligt nu. Hon kan knappt gå och fått inre blödningar...

Att ett djur kan betyda så mycket för en. Att man måste göra en sådan sak känns så fruktansvärt. Men jag vet innerst inne att det är det rätta.. 
 
Den dagen jag står där, när dem väl sänker sprutan vet jag inte hur jag kommer reagera...kommer vara så svårt att säga farväl...


Med sorg skriver jag detta...du kommer alltid och finnas i mitt lilla hjärta<3


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Men gumman då! Hemskt när man måste säga farväl till sina djur.. Hoppas att jag har möjlighet att följa med dej. Kraaam

2009-01-27 @ 21:30:25
Postat av: Yasmine

Hur har det gått med voven nu då? Kram!

2009-02-08 @ 12:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0