Vad har Paulina gjort HELA helgen?

Ni kan inte tro de e sant! haha jag har faktiskt tagit de lungt. Jobbat sen i torsdag sen skall jag jobba imorgon med.
Skall försöka jobba så mycket som möjligt nu så jag kan ta en härlig sol semester med cizi!:P längtar...

Ja sen har jag gjort av mig med min ena katt. Då har jag min andra svarta katt kvar- Minella:) visst kan vara jobbig ibland men hon kan också vara jätte god. Krävs väl rätt uppfostran bara. Nej vi får se vad jag gör med henne. Hur det känns å så, annars blir det blocket igen!

Imorgon är det upp tidigt igen! Shit man är trött på å gå till jobb femte dagen sen har man ju varit i skolan och jobbat överhuvudtaget ganska mycke nu! 

Men sen å andra sidan har jag något å se fram emot!!!!

Tjing!!!






Lilla Minella..

Kommentarer
Postat av: Yasse

Nämen.. starkt jobbat. En annan är sliten som jag vet inte vad.. Jobbar också men snart ska jag hem.. Skönt! Kram och god fortsättning

2009-01-04 @ 20:48:18
Postat av: Yasse

Nu ere dags för ett nytt inlägg lilla.. :p

2009-01-12 @ 15:32:54
Postat av: yasse

Nytt nytt nytt...

2009-01-17 @ 13:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0