Stress stress stress

Idag är de torsdag. En ledig dag med massa å göra ändå. Å ändå  känner ja mig så stressad hela tiden. Ja skulle varit i skolan men ja behövde en dags vila verkligen. Ja få fixa de i helgen liksom inget annat val. Men de blir å tvätt och städning. Imorgon drar ja å Erika till Kristianstad. Då blir de mat och bada i pool:) Var riktigt sjukt förra året. Å de kommer rätt så mycket folk så.
Skulle gått ner till stan å handlat lite kläder till imorgon men hinner inte de.Systemet får man inte heller glömma. Jobbat stressar ihjäl mig med. FIck jobba två pass igår. Ringde idag om ja kan jobba lördag. Å sen har ja redan fått nya tider utöver mitt schema. Ja orkar inte. Blir för mycket. Hahha skall sluta å gnälla....:P

Har beställt idag par riktiga arbetskor som gick på tusen spänn men dem är sjukt sköna och bra för min rygg. Går ju mycket på jobbet. Nu skall Paulina varje fall ta ett ryck hemma ser ut som finska vinterkriget:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0