GALNASTE jag har gjort i mitt liv...!!

Igår kom jag och Erika hem från 7 timmars färja. Mindre roligt var väl att jag fick feber. Så jag fick lägga mig redan vid halv tio, fast man hade sovit en massa på bussen.

Ja resan var verkligen GALEN. Det måste varit det GALNASTE jag har gjort hittills. Man har lite ångest för vissa saker man sade i Tv. Men som sagt alkoholen talar inte PAULINA. Filmteamet snackade om att det är nog de galnaste färja avsnittet dem har filmat och kommer sändas först av alla avsnitt i April. Å jag blev filmad en hel del.
Mer detaljer får ni se...



Jag å Erika innan vi drar å träffar gänget..



Två sköna killar som inte var med dem tio deltagarna...

'

Robban sprulandes glad..



Thomas....



Färjan Håkan som försöker fastna på min kamera..



Sahlin och filmteamet...



S....Ingela....



Johanna (från Robinson), martin (Partykungen)



Malin, Angela



Hottingen Frida..väldigt go tjej..



Sahlin å de andra



Måste säga att jag har tusen andra bilder och filmer till men lagt upp lite varje fall:)
Ja en oförglömlig resa..å fler äventyr skulle de bli med gänget!!

Kommentarer
Postat av: yasmine

Fan vad skoj att det visas redan i april. Trodde man skulle få vänta hundra år innan man fick se dej raggla runt på viking line :)

Kram

2009-03-04 @ 12:25:12
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej :P ja är livrädd...ha ha

2009-03-10 @ 12:46:43
Postat av: Jessika

haha jag såg att ni hade roligt och att det fanns en del att göra. Saknar dig otroligt mkt.

Har bara en sista önskan att du kommer tillbaka. Men jag kan inte tvinga dig det vet jag. Du måste har en egen vilja. :(:(

2009-04-14 @ 13:46:36
URL: http://nasanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0