Fredaag igen..

Dagarna har gått fort. Jag har tränat, pluggat gått i skolan...

Nästa vecka bär de av. Bara denna helgen kvar. I helgen blir de nog utposten å sen kanske till malmö.
Sista dagen för lilla Miriam:) sen blir de hårdträning när som helst på dagarna. Nu har vi lite mera tid tillsamans...
Testa min korsett idag. Tänk för två års sen kunde jag ha den men idag kommer den ens inte runt,  ja man blir väl större med åren.
Har lite beslut ångest. Har blivit bjuden till Malin Jägergårds (förlovad med Håkan Rosvall)  " A tribute to Pussy Cat Dolls- Party" över 700 personer är bjudna. Då man kan klä sig lite som man vill, kommer vara alla möjliga porriga kostymer-
PussyCat Dolls.. Rött.. Playboy.. Fluff.. Glitter.. Lingerie..Baby Doll..Rosa.. Glamour.. Bunny.. Striptease..
Resten kan man ju avgöra själv hur folket kommer vara klädda:P


Åka upp två gånger har man ju inte råd med när man är studerar. Men jag har hört att hennes fester är sjukt roliga. De blir fler gånger!:)

Klockan är snart halv fem, villl bara tiden skal rinna iväg..tills ikväll. Kollar lite på skor. Vill beställa lite skor  innan nästa helg...


Har pluggat, tvättat och nu bloggar man!

Väntar på mimmi. Sen är de på med smink, kläder, stövlar vin å riiiinnga taxxxiiiiii.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0