Fredag

Nu bloggar man igen. Till vilken nytta egentligen? Är de så många som läser min blogg? Borde egentligen designa min blogg så den blir lite roligare. Men kan inget sådär fast jag önska jag kunde.
Idag är de fredag. Fredag, den dagen man borde ser fram emot var helg. Men denna helgen gör jag inte de. Vet inte varför...Hade bara varit så skönt å stänga av min mobil och bara ägna åt sig själv en hel helg. Kolla på eurovision, äta en massa gott och unna sig, bara vara för sig själv. Jag orkar inte med en massa folk just nu. Känns som det har varit en tung vecka. Känns som man inte har fått vila upp riktigt. Shit vad deprimerad man låter!

Jag har tänkt mycket. Kanske skulle jag åkt upp till Sthlm. Kanske händer där mera. Tänks så ångrar jag det. Tänkt så förväntar jag mig en massa nu så blir det inget i sommar...

Måste säga att jag är trött på allt festande, supande. Vill bara vara hemma å mysa, kolla en bra film:) vi får se vad som händer. Skall varje fall sticka å träna, till systemet och sen gå på after work med Erika.

Sen återser vi vad som helgen bär med sig....



Får vi se hur det går för Malena, tycker låten var helt okej:)

Kommentarer
Postat av: Peter

Fattar vad du menar ifall det är en meing med bloggande... men det är väl en grej för dig själv med i första hand och sekundärt för andra. Själv skriver jag min dagbok på ett privat community, så lätt om man skriver dumma saker att de hamnar lite fel :)



Vad är det för nåt du

tränar, åker du rullor?



Dra till Stockholm! kanske e ball ju :)



2009-05-15 @ 16:58:54
URL: http://www.peterscomics.com
Postat av: Anonym

Tyvärr är det försent önskar jag gjorde det ändå! Men nu har jag tackat nej:( Jag tränar på gymmet. Försöker hinna med så mycket som möjligt:)

Hur e de med dig då? Hur går de med din sida?

2009-05-19 @ 11:53:16
Postat av: Peter

Jodå det går bara bra med sidan, håller på att uppdatera den nu så att man kan börja handla normalt med knappsystem.



Styrketräning då eller? Friskis eller?



min mail e [email protected] svara till den :)

2009-06-08 @ 11:30:38
URL: http://www.peterscomics.com
Postat av: Jessika Rundström

Det kan jag fixa till dig. Jag känner en som kan sånt så om du vill så kan jag fråga henne. Inga problem, hon går i min klass.

2009-09-16 @ 10:48:33
URL: http://nasanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0