Leende på läpparna

Går runt med ett leende på läpparna...visa vet varför andra inte. Allting får ta sin tid, antingen kan det gå åt helvete eller kan det bli bra. Jag hoppas däremot att det blir bra för min egna skulle. För en gång skull så förtjänar jag och ha de bra!


Så typiskt mej med jag säger en sak sen kan jag inte hålla det längre mot mig själv...aja baja säger jag bara!
Denna veckan blir det praktik. Jag är skit trött har jobbat sen i torsdags har bara imorgon en hel dag kvar. Sen blir de och praktisera på lasarettet. I helgen ville  jobbet att jag skulle jobba igen. Men ja är bara ledig i helgen sen jobbar jag hela veckan nästa igen, man orkar inte hur mycket som helst. Nån måtta får det vara.
Idag lagade jag lax till lunch. Lax är ju min favortifisk. Det var riktigt smaskigt!
 Har också typ sovit efter jobb. Har knappt sovit ute dem här dagarna.  Kanske inte så konstigt:P Känns lite förjävligt med tanke på det fina vädret...whatever egentligen. De blir ju fler dagar!
Skall försöka ta ett ryck med min träning med så fort allting har lugnat ner sig. Men jag föredra hellre och springa i pålsjöskog så, så lat har jag inte varit har gjort de när det har varit fint! Näää snart får man besök av lilla Erika sen kommer yasse med:)
tjingeling



Älvor är det vackraste som finns....

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ett leende är alltid trevligt ;) Fan bara tisdag ocg redan sugen på helg.. som alltid!

2009-05-12 @ 17:30:42
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aldrig fel:) tisdag var inte fel:D helg inte dumt...:P

2009-05-12 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0