Bara Onsdag...trist! Vill ha FredagsMys!

Onsdag idag, jag som trodde det var torsdag...suck!

Väntar på älsklingen skall komma hem vid ett inatt. Så tråkigt behöva vänta - känns som en evighet minsann!
På tisdag börjar flytten. Alla mina möbler skall hit. Riktigt skönt å få det gjort.
Äntligen har allting böjat ordna upp sig. Har känt mig lycklig dem här två dagarna. Kanske är det för jag är klar i skolan. Min sista uppgift skickades in idag. Sen väntar jag på mitt betyg. Som vissa vet har jag börjat ordna upp på saker och ting med mitt liv. De är nog därför jag känner mig lycklig och glad inombords. De var riktigt längesen man hade den känslan och den är underbar. Men de blir en månad nu med mycket träning, matlagning och annat kul. Så får vi se om ja kan sedan ta tag i de andra.

Vill tack alla vänner som har stöttat mig igenom allting. Speciellt tack till min älskling som var min bästa vän ett halvår och nu min sambo. Han har stöttat mig till 100% även om vi knappt kände varandra i början. Jag fick till och med bo hos han tills allting bli bra för mig. Vad som hände är fortfarande ofattbart!  Han är verkligen min pärla, och allt i mitt liv. Jag har aldrig känt mig lyckligare med dig!

Å vet ni vad?

Den synska kvinnan på mitt jobb hade rätt skulle hitta den rätte i Juli/Augusti och alla beskrivning stämde. Helt otroligt. Men jag insåg inte det förrän mycket senare hur mycket han betydde för mig och att jag tyckte om honom. Jag som aldrig trodde jag skulle finna någon.

Å nu svävar jag bland moln....

 

Kommentarer
Postat av: Jessika Rundström

haha..jag ska till röglematch imorgon (lördag) och på söndag ska jag slappa göööööööööött

2009-09-25 @ 11:39:12
URL: http://nasnaova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0