De kommmer MERA....:D

Ååååå så tråkigt och behöva vara hemma! Rastlös men ändå orkar man inte jobba! Känner de börjar göra ont lite överallt nu. Märkte när jag jobbade i helgen att knäna, höfterna, bena börjar svika mig!! Förstår verkligen de personer som är tjocka att de måste vara tufft!! Ja som sagt är de bara 12 veckor kvar å de skall jag väl stå ut. Får till och med min föräldrarpenning den 27 maj. Men kommer nog jobba v.18 och v.20 också sen skall ja nog inte jobba mera!! Sen är jag väl mammaledig ett helt år. Tror jag kommer faktiskt jobba ändå efter ja har fått lillen. Lite varje fall:D

Idag slutar Johnny lite tidigare så det blir kanske grilla ute i skogen -MYS:)

Med Kiro går det bra han är rumsren nu och det är riktigt skönt. Visst har de någon olycka men inget mera. Han vet att det är ut som gäller!! :D



Kiros roliga sovställningar:P







ååååå nej fota inte mig:P hahhaha jätte skitiga tassar!!




leker en massa med älsklingen!!




Ja en riktigt söting är han minsann!!



Annars skall jag väl rycka upp mig och städa röran här hemma...de är väl dags för de!! hahha älsklingen kom hem igår och tyckte de var lite rörigt, bara för att han är van vid att jag har de alltid jätte rent. De var ju bara lite disk framme:P



Nu är de, diska och dammsuga som gäller....

*SUCK*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0