Förlossningen

Buuuhuuu....10 dagar av pappaledigheten går såååå fooorttt!!

Nu är man ensam med min lilla flicka!

Idag har ja varit hos BM. Hon vägde 3300 gram. Har växt två cm sen hon föddes (49-51 cm)
Så de går framåt. Måste säga att vi verkligen har lyckats bra! Hon är så bedårande söt min lilla Ängel:) Har fått höra av dem flesta att hon är lik mig:P

Förlossningen måste jag säga vad de häftigaste jag har varit med dem. Vilken kraft kroppen har..
Vaknade av värkar vid halv 3...gick runder å försökte koncentrera mig på något annat. Vid halv 6 kunde jag inte stå ut med då åkte vi in. Trodde jag skulle dö i taxin kunde knappt sitta. Men jag sa inget bara försökte hålla mig lugn. Vid halv sex när jag kom in var jag helt öppen. Så de tog hål i fosterhinnan..! Fick lustgas. Sen var hon ute vid halv nio. Måste säga att krystande var riktigt skönt. Men värkarna trodde man att man skulle dö av. Perfekt förlossning:) Lätt göra om de...

Så MELODY, NOVA LINDAHL kom ut 22 Juli klockan 08.36...
En regning dag vilket jag önskade:)



Denna bilden togs på vägen hem från BB....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0