21 dagar kvar<3

Har varit hos BM idag. har visst gått ner lite vikt. Tur de är jag ingen annan:S
Kollade igenom mitt papper vid inskrivning vägde jag 66,2 nu idag väger jag 76,0.  sammanlagda 9,8 kg:)
Låter inte mycket men tro mig de är tung och klumpigt:S Mitt blodvärde låg på 126. För 3 veckor sen då jag inte gick på vitaminer var det lågt, 100 bara. Bebisen har inte fixerat sig än. Men de kommer väl:)

Mina värkar har börjat komma. Ännu en natt jag inte har kunnat sova. Började från 23.00- 04.30. Fast jag är ändå ganska pigg:) Måste säga att de var de värsta smärtan ja varit med om. I för sig så är urinvägsinfektion bland de värsta jag har varit med om. Jag var uppe och rörde mig, bada, tog ipren. Ringde förlossningen för att checka. Men vill inte komma in i onödan så jag väntade. Å till sist somnade ja..

Idag åker syrran iväg. Nu får man vara själv. Jobbigt och vara själv på dagarna när Johnny är inte hemma. För jag vet att det kan hända snart. Jajaj de kommer gå bra, å jag vet att de kommer vara värt i slutändan!!!


Kommentarer
Postat av: jessika

saknar dig...hoppas det går bra...glöm inte att messa till eve när hon har kommit..förlåt att jag inte kunde vara hos dig. men kände det var dags att jag tog semester från er lite.. hoppas att du inte är sur på mig.

2010-07-05 @ 22:14:51
URL: http://nasanova.blogg.se/
Postat av: Paulina

De gör väl ingenting:D vi känner med att de är dags för dig å fixa saker. Tar ju lite på förhållande att ha någon hos sig dygnet runt! Sköt om dig, å glöm inte fixa med lägenhet annars får du försöka fixa de på ett annat sätt.

2010-07-06 @ 11:59:18
Postat av: Paulina

Du klarar det gumman! Det kommer gå bra, fast man e ganska rädd när det börjar närma sig. kram på dig!

2010-07-07 @ 14:52:51
Postat av: Våfflan

Tack söt:) Hoppas de går bra med dig å lillen!! Ja nu återstår ju abara 14 dagar efter helgen:) Jag får väl tänka på att alla går genom de där..å överlever:) kramsi

2010-07-08 @ 14:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0