...

Nu har man lagt ut lilla Nomy på blocket. Trodde inte de skulle gå så fort så men tydligtvis så är några intresserade av henne! Kommer kännas lite tungt och lämna bort henne.



Idag har det varit folk som har fixat balkongfönstret. Skönt. Blev bara lite sur på killen som kom. Han frågade om han fick gå in med skorna. Allstå vad tror folk? Ja sa ju förstås ja. Dumt nog. Han skitade ner mattan här...å de jag har städat. De är dessutom blöt ute!!! Så trött på folk!! Respektlöst att man ens frågar en sådan sak!!

Baby girl blocks bordsduk
Baby-showern är planerad. Kommer vara den 29 maj. De som blir bjudna kommer får inbjudningskort.

Var hos BM idag. Fick både höra på hjärtljud och vägde mig. Hahhahah får lite panik på min vikt allstå. Men vägde inte så mycket. Normalt är väl 10-15 kg och gå upp. Jag har gått upp 9 kg.  Å de är 3 månader kvar!! Så jag får passa mig!! :D

Ultraljud nästa vecka!!! Så kul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0