Vårkänslor- underbart!!

Imorgon kommer älsklingens föräldrar hit. Först blir det en tur till IKEA när han har slutat. Å inreda vårt extra sovrum som skall bli barnkammare:) wieee hiieeee

Har ju inte skrivit på ett tag nu. Men fick tre buketter vackra roser av älsklingen! :D





Vår bra- iga kamera som tar dem här bilderna!! Super nöjd me den!



Vi var också nere i hamnen förra veckan och njöt av de vackra vädret. Får verkligen vårkänslor nu!  Fick syn på en sten som liknar ett hjärta, som vi fotade:) 




Imorgon blir de 9+ i hela landet, skall verkligen njuta av vädret. Blir å träffa Erika, IKEA, sen kommer hans päron!

Denna veckan har annars varit lugn och skön! Har ägnat åt att träffa min underbara Sandra. Sen träffade jag Tabita som jag inte har träffat på väldigt länge. Så mysigt hade vi de. Jag hoppas vi skall ses snart igen:)

Redan i v. 22 :) känner av henne mer och mer och de är helt underbar känsla. Tror man inte förstå de förrän man är gravid!! Längtar - har ju 3 månader och 1,5 vecka kvar:) inte alls långt tid kvar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0