Dödstrött

Har varit extrem trött idag. Har ju haft en lugn helg, så jag borde inte vara de. Men samtidigt har man vaknat ganska tidigt på morgnarna.

Emelie har varit på besök med sin syrra. Har blivit filmad för hennes projekt, så jag fick prata lite om Jehovas Vittnen och varför jag valde att gå ur. Sen var det på väla för oss. Hittade en blus jag skall ha den 29 maj då vi åker upp till Småland och hälsar på hans familj. Skall nämligen på släkträff. Är riktigt skönt med lite semester med tanke på att han semesterdagar  börjar, då har vi möjligheten att umgås en massa:)

Jag vet inte om folk vet de men det har stått i tidningar om våldtäkt ute i Ödåkraskogen. De var förra fredagen de hände. Tur inte jag skulle ut då. Tänkte dra ut dit medans Johnny lagade mat. Sicken tur jag inte gjorde de. Jag hade aldrig blivit mig själv igen. Fick höra att min kompis var vittne. De hade varit knivar inblandade. Jag kan inte fatta att man inte skall få röra sig utan att vara rädd för att gå ut. Å detta hände ändå klockan 17-18. Grejen är att den här killen/mannen är fortfarande lös. Så man är försiktigt. Förhoppningvis har de fått hans fingeravtryck på mobilen så kanske om ett par veckor så hittar man han. Fattar inte att man ens inte skall kunna röra sig. Den här kvinnan som blev utsatt hade till och med två hundar med sig. Känner inte henne, men vet bara att hon är min sambos kompis mamma. Man måste bli helt förstörd efter de....USCH...

Så kvällar skall man inte som tjej gå ut själv, och inte ens på dagen kan man känna sig trygg....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jadå det är bara att hänga på, vi är en hel del mammor & bebisar :)

ha de bra :)

2010-05-18 @ 18:45:31
URL: http://fialiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0