Två högravida som gör Väla osäker!!!

I helgen har vi varit duktiga och lagat lite mat. Var sugen på köttfärslimpa så älsklingen som vanligt gjorde lite mat till oss. Han är så himla duktig på göra god mat:) Gjorde med en alldeles egen sås. SUPERGOD:)



Idag har jag träffat Cizi :) de var sjukt längesen nu. Hon föder ju om två veckor så de är ju inte långt kvar. Förmodligen så händer något i helgen. Så jag hoppas att hon är riktigt utmattad nu:P
Så två gravida gjorde Väla osäker idag:)

Måste säga att de var riktigt kul och träffa henne idag. Hade inte ens en tanke på att vi båda skulle sitta på väla högravida. Sist vi sågs var när jag bodde på tågaborg och var singel.Å hon började träffa en ny då.  Så vi båda har kommit långt i våran liv, och känner att detta är bara början!!



Köpte lite stuff och kläder eftersom jag skall stå ut i denna värmen...suck..



Kräm till lilla magen...



En t-shirt från Gina






två fina blusar!!





och ben till snutten!!


Annars har de varit en underbar dag! Nu skall ja alldeles strax gå upp å handla lite mat till ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jättesöt den gråa blusen.. Var har du köpt den?

2010-05-19 @ 16:25:22
URL: http://evelinaskold.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej evelina:)



Den har jag köpt på gravid avdelningen på H&M men de kan en icke gravid med ha:) den är väldigt fin! Testa den:) kram

2010-05-19 @ 18:11:10
Postat av: Evelina

haha, jag kom på det efter jag skickat kommentaren, att du är gravid. Men den kan ju va fin ändå som sagt. Allt är bra med mig, pluggar och står i. Hur känns det nu att bli mamma? När kommer hon/han? Har ni bestämt nått namn? Ja, vi måste absolut träffas, synd vi inte kan parta längre, hehe. Men vi ska ju träffas angående det kontot å då får vi klämma in en fika. Har fullt fram till den 31:e maj (har tenta då) men sen så. Kram!

2010-05-19 @ 19:41:34
URL: http://evelinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0