Valpkurs bokat å klart!!

Valpkursen är bokad:) http://www.vi2hundcenter.se/default.asp?sida=main

Börjar den 24/6 och sträcker sig ända fram till den 29/7...så ja hoppas lillen håller tiden den skall :) så jag får träna upp han lite nu innan!! :)

Blir nog den sista dagen på jobbet. Hoppas verkligen inte jag har imorgon med. Nu har jag jobbat 10 dagar i rad så. Å jag är inte bra heller. Men har haft en duktig pojk med mig på jobb. Måste lära Kiro tidigt och jobba ju:)

Har börjat göra fint i barnkammaren men är inte riktigt färdiga. Måste köpa lite lampor och grejor för att det skall se lite mer barnvänligare ut.






skylten jag skall sätta upp ovanför barnsängen!



Lite motiv jag har satt på väggen! Skall inreda med älvor och sådant:)



Ser förjävlig ut på bilden men tyckte den var så fin så jag var tvungen och lägga upp på min underbara älskling och mig. Jag älskar han så oerhört mycket att han får stå ut med mig livet ut <3  Du är mitt allt älskling, min självsfrände, min bästa vän!! Älskar dig mer än något annat på denna jord!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0