Melody Nova Lindahl- MIN STORA UNDERBARA FLICKA!! :D

Nu har min älskade blivit 3 månader snart:)
Så UNDERBART å vara mamma. Man kan inte förstå förrän man är det!

Idag har mamma och pappa ränt runder i stan å fixat massa ärenden! Å hon sov dem 3 timmarna utan och vakna. Vilket jag var nerväs för med tanke på de är fortfarande boobs som gäller. Att amma offentligt är inte vidare kul. Vet inte om ja skall börja med mjölkersättning min lilla flicka verkar aldrig bli riktigt mätt. Vaknar mycket mer, äter var halvtimme. Eller är de bara en period. Vi får väl se hur det går!

Mycket omkring just nu och tankar snurrar på mig. men ja vet att allt kommer bli bra i slutändan! Så länge vi är en lycklig familj så kan ju allt annat omkring inte spela någon som helst roll.







Mamma som är fotografen, börjar bli proffs på det här!:D

Måste bättra mig på å blogga minsann! Har bara egentligen ork till att läsa andras...

IKväll jobbar älsklingen sent så han kommer inte hem förrän ett inatt. Så de blir fredagsmys med lillen jag å Kiro å missarna:)

Imorgon blir de tvätt som gäller klockan 07.00...orkar egentligen inte men de måstes! På söndag kommer farföräldrarna å hälsar på för att träffa lilla Melody som de inte har sett ännu!! :)

Så de blir säng i tid. Eftersom ja aldrig får sova en hel natt å damen vaknar oftare nu!!

Godnatt kära läsare!! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh äntligen uppdatering =) Alltid lika Ql! Massa kramar till dej o melody

2010-10-15 @ 21:57:47
URL: http://angelicaslivo.blogg.se/
Postat av: Paula

Jag har börjat med ersättning som tillägg till ammning eftersom Julia var alltid jätte hungrig på kvällen. Och det kändes som om mina bröst hinner inte producera så mkt mjölk på så kort tid. Nu sover hon hela natten hon får en flaska ersättning innan läggdags o sen somnar hon vid bröstet :P funkar hur bra som helst.

2010-10-18 @ 11:47:59
Postat av: Anonym

Jo jag har velat de med. Men min barnmorska avråder ifall hon blir van vid flaskan och inte tutten. Men jag skall nog testa ändå:) Är ju inte normalt och vakna 8-9 ggr på natten. Med tanke på hon har vaknat 3 ggr innan. Man blir ju helt slut...

2010-10-19 @ 08:47:56
Postat av: Anonym

Angelica:) ja visst är de kul med uppdatering:) Ja är inne och kikar på din med jämnt och ständigt:)

2010-10-19 @ 08:48:33
Postat av: Paula

Julia e van att hon får flaskan på kvällen, o på dagen ammar jag, hon gillar mest bröstmjölk. Rutin e viktigt hon kommer nog fatta att hon får flaska bara på kvällen. Du får känna efter hur det funkar. Men jag har inga problem med amning pga ersättning. Usch det är jätte jobbigt att gå upp 8-9 gg per natt det är jo både jobbigt för dig o din lilla flicka. hoppas det ordnar sig:) ta hand om dig

puss o kram

2010-10-19 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0