:D

Torsdags- Catina "HÅRDROCKSKVÄLLEN* måste säga att det var riktigt kul! Var ute med Erika och hennes kompis. Dansade nog hela kvällen sen träffade vi ett gäng sköna killar som vi stack hem på efterfest. Jag stack efter ett tag för jag skulle ju jobba på fredag.

Fredag- Killarna bjöd oss på fest. Var riktigt kul. Alla deckade till sist i sängarna. Jobbade med en tjej på jobbet. Hon var tydligen synsk och har varit med om polisutredningar och medium. Hon sa att  jag kommer träffa en kille i Juli, Augusti ute med blåa ögon och ljushårig. Han spelar guitar. Så vi får se om de stämmer. Dem andra fallen har ju gjort de, inte för jag tror på sådant.

Lördag- Åkte jag klockan 1400 till Osby. Sandras familj bjöd mig på påskmiddag. Riktigt trevligt måste jag säga:) Fick mitt första påskägg!

Söndag- kollar film med Abby och Mimmi, MYSKVÄLL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0