Tänk som jag idag....."Positivt"

Där har vi det!!! "Positivt tänkande" - gör livet mycket lättare!!!

Insåg det idag när jag tog fem rör med blod hos doktorn. Har alltid svimmat tidigare. Hade den negativa inställningen att jag kommer att svimma, att det är obehagligt. Senaste gången jag var där så var jag livrädd och kallsvettades och fick avbryta det. Denna gången låg jag å var glad att äntligen så sitter jag här och gör detta skitet för att få saker ting överstökade.

I fortsättningen så gäller det att tänka positivt. Man känner sig mycket lyckligare och gladare då!

Stockholm nästa, varje fall över sommaren:) here I com! Har ju varje fall järngänget där:P mycke party!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0