Helgen är över...

Har varit hemma hos Sandra hela helgen. Festat, jobbat. Fick 4 timmar sömn i helgen. Så jag fattade inte hur jag orkade faktiskt. Men jag hade skit kul.
Först var jag å Sandra på en fest nere i stan, där de var utklädda till bebis, panda och gorilla ja allt möjligt. Var inte alls planerat. Sen velade jag hon mellan tivoli och Catina. Otroligt nog kom jag in utan och visa leg två ggr.. Måste vara för att vi är så snygga:P ha  ha. Har haft kissarna hemma hos Sandra, med tanke på renoveringen. Stackars henne som har fått stå ut med mig:) men jag är ganska kul umgås de måste du erkänna:P

Ja sen i lördags var vi på harrys. Jag, Linda, Erika och Sandra härjade runder där. Så jag fick sova en timme innan ja skulle till jobbet medans Sandra låg och drog sig i sängen. Hatade henne för de:P men vi har ju haft de ganska kul.

 På söndag blev de en slappe helg. Då drog vi hem till Patrik, en av Sandras kock kompis. Vi var sugna oå sushi efter att jag hade ätit med Erika i veckan första gången- underbart gott allstå.Men istället fick kocken röra ihop något eftersom de hade stängt. De var det GODASTE maten jag har ätit på riktigt länge. Allstå jag kan inte fatta hur gott mat kan vara. Så man vet ju var man skall dra till nästa söndag:)

Hela veckan har varit att jag har sovit borta. Så skönt å komma hem igen. Tack Erika och Sandra riktigt snällt. Hoppas jag inte har varit för jobbig....

Sen återstår massor av träning i veckan. Helgen har ju bara bestått pizza och kebab och lite annat:)

Bilder kommer jag lägga upp efter helgen.


Nu skall ja varje fall rymma upp här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0