Imorgon är de dax.

Klockan är 19.49. Kom hem förrän en timme sen. Ja å Erika velade på väla,  köpte ett par snygga stövlar.
Fixa mitt hårförlägning- undrar hur länge de håller? Man får hoppas det inte hoppar av i Tv. De skall varje fall hålla ett halvår.

Shoppat en massa idag. Nu har jag så jag klarar mig ett tag:).
Bokade till oss sista minuten 09.38 går tåget från Helsingborg- Stockholm C. Det skall bli kul å spenderar lite däruppe. Sist man var i Stockholm var ju bra längesen! Skall träffa Daniel där. Han har ju flyttat upp dit. De var med väldigt längesen man träffade han med. Men vi har inte brötit kontakten.

Imorgon är de dax, lördag kommer man vara skit nervös. Men de blir riktigt kul:)

Visst är det snygga skor:P

Försöker packa. Kommer säkert glömma något.... De är jobbigt å vara tjej:P

Kommentarer
Postat av: Yasse

Så skoj ni kommer att ha.. och jag med när jag sedan ser er på tv hahahah!! Hör av dej när du kommer hem och berätta allt! Krams

2009-02-27 @ 11:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0