Uppe tidigt...

Sitter uppe sen 0700. Skulle tvättat men klanten höll i sina nycklar sen plötsligt var dem väck, har letat genom hela lägenheten, men hittar inte den förbannade nycklen.

Igår var ingen bra dag för mig. Mycke har hänt sen dess. Som sagt var jag på akuten i sönmdagskväll med sandras syrra.
Då blev jag ganska chockad faktiskt fick syns på en person, som jag gillar väldigt mycket, eller rättare sagt med ett nyttfött barn i handen. Vi såg varandra i ögonen (tror han skämdes) , han skall varje fall höra en hel del nästa gång jag får syn på han!!

Sen har det varit mycket strul med syrran med allt på en gång. Så jag tog tag i mig själv stack ner till gymmet. Simmade ett tag med mirjam. Å som vanligt så kom hon med grejor till en, så gulligt!!!:)
Efteråt mådde jag lite bättre, de är tur att någon fick mig att skratta igen! Å undebara Mirjam stod å lagade mat åt oss på kvällen. kanske skall flytta hit för gott:P ha ha...

Har tänkt mycket skall leva celibat resten av mitt liv, är så himla trött på alla killar. Atingen vill de en sak, eller så vill de ha "kakan men ändå inte". Träffade en kille ett bra tag som jag föll tycke för, han med för mig. Problemet är att han gjorde slut med sin tjej för 5 månaders sen å har haft jobbiga förhållande. Å han vill göra så mycket innan han skaffar någon. Han är nog rädd för att de blir massa strul igen. Så tråkigt nog efter vi har träffats i 2 månadet så bestämde jag mig för att avsluta. Tyvärr vill han inte riktigt acceptera detta och vill ha kontakten kvar med mig. Han lovade å "inte flörta" med mig. Men de hjälper ju inte, vet ju att ju mer vi träffas ju djupare blir det.
Nej jag lägger ner det där! Finns ju en del som vill träffa en, men ja orkar inte. De är en anledning till att man mår dåligt. Skall säga att jag är inte bättre, möjligt. Finns killar som har velat ha förhållande men de har gått alldeles för snabbt fram så jag har backat. Kan ni inte låta mig ta stegen istället?

Tror killar ser mig som ett lätt byte men de har dem fel när de lär känna mig. För jag är inte den tjejen som terroriserar killar med sms, springer efter dem, å ganska svårflörtad (har man fått höra). Bra, lite får man jobba för mig:P
jag bryr mig inte vill någon ha mig så får dem jobba jobba för mig, de visar iallafall att de gör en ansträgning för en...

SOm sagt TUR i spel men OTUR i kärlek...







Lilla hotta mirjam:P

Mitt mål detta året å träna så mycket som möjligt, försöker varje fall träna 5 ggr/ veckan. Tränar ju redan 4 ggr.  Ändra kosten, äta rätt. Så får jag nog de resultatet jag vill. Har ju gått ner på en vecka, hur lätt som helst å märker skillnaden med. Så det går ganska snabbt, om jag verkligen vill. Skall börja simma en gång i veckan, sen träna konditon å olika pass dem andra dagarna. Funderar på och börja dansa med. Då får man sjukt fin kropp:p

Nej beach 2009...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0