Glad för tillvaron

Vet inte men känner mig lycklig idag. Känns som ja är nöjd med min tillvaro. De är väl så de skall vara?
Har en del saker kvar i skolan å fixa sen är ja färdig med de också! Ikväll/natt skall ja jobba fram till måndag. De skall bli kul med tanke på att jag aldrig har jobbat natten här! Skulle egentligen inte börja förrän om två veckor men eftersom de krisar sig på jobbet så ställer jag klart upp! Sen blir de å jobba hundra % hela sommaren. Skönt ha en alkoholfri helg. Men om ja skall vara helt ärlig så drack jag lite vin igår. Men lite vin skadar ju aldrig. De blir träning, sund mat för mej. Jag skiter i att de är studenternas dag idag! Nästa helg är de midsommar.Då är man bortbjuden! Har ju namnsdag den 22 och fyller år den 25, då skall de firas!! :)

tjing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0