Fattigare har man inte varit

Som man har ringt runder idag. SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT INTE HA ETT ÖRE. Väntar på försäkringskassan/alfa kassan skall betala ut pengar. Fattar inte det skall vara sån krångel med allt. Har väntat på försäkringskassans pengar sen jag har varit sjukskriven i Juni. Hur långt tid skall det ta egentligen????

Börja bli tveksam till att jag får några pengar. Så jag sökte till alfa-kassan. Har ju börjat söka en massa jobb. Vill ju börja jobba igen! Så trött på strul och vara arbetslös. Man känner sig så maktlös. Vet inte hur jag skall lösa det har inga pengar att betala mina räkningar denna månaden. SÅ FUCKT!!!


Har funderingar på börja studera igen. Men egentligen vill jag vänta med det där. Men får varje fall pengar om jag lånar CSN. Vad skall man göra???


Det är varje skönt att det är fredag. Skall till min förra lägenhet och packa det sista. Får se vad som sker där. Vill ju byta ut den mot något i stan. Blir det inte så, så får jag väl hyra ut den med tiden.

Ha en underbar FREDAGSMYS alla bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0