I 23 år har jag undrat hur han ser ut....

Idag letade jag upp min riktiga pappa, fick lite hjälp.  Har aldrig träffat han och de skiljdes när jag var 3 månader. Det fanns många anledningar till varför mamma skiljdes från han. Den enda bilden jag har i huvudet är när jag var 3 år. Då lyfte han upp mig och gav mig en docka. Som jag minns idag.. Hur han såg ut den minns jag inte alls. I 23 år har jag funderat och kontakta han. Å nu äntligen!

Helt underbart! Hahhahah vi har likadan näsa:)



Är jag lik han?:P



Kanske min halvsyrra brevid?

Så får vi se om han skriver tillbaka om han ens vill ha kontakt me mig. Spännande!!

__________________________

Allting flyter på allting har ordnat sig, och jag känner mig mer lycklig än någon annan på jorden:) Min älskling Johnny är de underbaraste som finns! Tack för en underbar helg älskling. Älskar dig mer och mer för varje dag!!!

Nu när allting har ordnat sig med pengar så kan man äntligen slippa oroa sig för mat å göra saker. Jag känner jag kan börja leva som en normal människa igen:)

För mig är det tummen upp:P




Kommentarer
Postat av: Paula

Jag tror att hon är din kusin eftersom han har beskrivningar till bilderna där hon tilltalar honom "wujek" och det betyder ju morbror eller farbror, jag tog mig friheten och hittade hans profil det tog typ 3 min. :)

lycka till gumman ;)

2009-11-17 @ 14:46:50
Postat av: Anonym

Jaså. Måste jag missat isf. Hahahha ...ja då vet jag att jag har en kusin varje fall. Tack så mycket stumpan:) adda gärna mig på msn: [email protected] kramar

2009-11-17 @ 16:25:22
Postat av: jessika

men e du säker på at det är han eller?

2009-11-17 @ 19:05:19
URL: http://nasanova.blogg.se/
Postat av: yasse

Oj känns det inte lite nervöst? Hur hittade du honom?

2010-02-18 @ 17:36:10
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0