Madrömmar och drömmar...

Inatt vaknade jag vid halv ett. Det var någon som sköt mig i drömmen rätt på bröstet. Jag somnade snabbt om igen och ännu en gång blev jag skjuten i brösten. Vaknade men fruktansvärt smärta. Har aldrig upplevt den smärtan tidigare. Så ont så jag trodde jag skulle dö, hade svårt och andas. Gick upp satte på tv. Tog lugnade. Sen gick de över.

Så sjukt så många gånger jag har drömt madrömmar. Känns nästan som dem förföljer mig. Har haft jätte mycket madrömmar den senaste tiden, och dem sjukaste med!

Men sen när jag la mig igen drömde jag om en kompis jag gick på gymnasiet med Elina Rosengren (blonda tjejen) både dem här tjejerna  umgicks jag med varje dag i skolan. Minnen:) Synd att man inte har kontakten kvar. Blir så man växer ifrån varandra efter skolan, vilket är synd. Borde kanske ha en tjejkväll:)



(Elina o Evelina )

Iallafall drömde jag att jag såg henne på tv, hon var med i en film hon hade själv redoserat.  Hahah så konstigt!!!

Drömmar, man skulle tyda dem. ...


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha, vilken hemsk bild på mig:) Klart vi får slänga ihop en tjejkväll snart..Hade vatt skoj. :)

2009-11-12 @ 17:06:33
Postat av: Anonym

Tycker du? Ja klart de måste vi!! Återskapa gamla minnen:) hahah

2009-11-16 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0