Snöar- För första gången...

Så sjukt irriterande...!!!!!!!!!!!!!!!! Har de inte hänt er när ni har suttit skrivit en massa å så bara försvinner det...gahhhh!!!


Jag gillar två uttryck;

"så man sår får man skörda"

"så man ligger får man bädda"

Nej, man kan inte alltid få serverat på silverfat. Livet är kämpigt, har haft många uppgångar och nergångar. Å se här står jag idag. Jag har kämpat mig igenom de värsta. Jag har lägenhet, har nästan alltid tur med jobb. . Å nu har jag en underbar kille som ställer upp allt för mig, och förstår mig.

De som känner mig vet att ja inget illa vill. Att ja ställer alltid upp för folk. Men för en gång skull måste jag tänka på mig och ingen annan. Vad jag vill. Varför skall jag inte tänka på mitt eget bästa för? De gör ju alla. Visserligen så tänker jag inte alltid på mig själv. Men för en gång skull skall ja. Ja har kämpat för att få de jag vill ha. Å de kommer jag fortsätta med, så e de!

Har ni sett de snöar? Första snön....härligt! Men jäkligt kallt ute däremot...




Idag var jag borta med min släkting på arbetsförmedlingen för att vara tolk, vilket jag inte var sugen på men som sagt de handlar om att ställa upp vilket jag kan uttnyttja sen har jag tänkt mig:P

Vad har hänt annars?

Har fått min första kallelse till vaccinet! Frågan är om ja skall?

Har hört en massa negativt om de, men också positivt, vilket gör en förvirrad...vi får väl se!

Kommentarer
Postat av: Tim Bohman

fisheye adapter? ta en titt på bilderna med mitt nya fisheye objektiv @ neonja.com



Hälsa geten! :)

2010-02-21 @ 23:19:05
URL: http://www.neonja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0