Vaccin eller inte?

Har fler än jag svårt att ta beslutat. Ena programmet säger dem att det är bra. Men å andra sidn har jag hört en som har blivit förlamad i sitt ben av det och andra har blivit sjuka. Sen har å andra sidan folk dött av svininfluensan. Vad skall man göra?

Får bli längre fram att jag tar den isf. Har inget pass efter den försvann på Harrys. Tänkte de skulle kanske gå med högkostnadskortet och andra kort som bekräftar. Tror ens inte det stod att man måste ha ID med sig. Men man måste ha LEG!!!!

Sen vill jag säga att det är dåligt information på lapparna. Många har av misstag gått till sin vårdcentral. Som jag gjorde idag. Istället låg de utmed scanlines tullen.
.......och  hur i helvete skall man hitta dit när det står en skylt pekad dit men sen när väggen delar sig så står det inte vilket håll man skall gå sedan!
Jag vet varje fall inte vad jag skall göra. Vad skall ni???????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0