MIn kisse är borta

Min kisse har varit borta 3 nätter nu ...

Har satt upp lappar



Blir så arg fick veta att en utländsk familj här intill släpper in henne ibland. Skall ta en snack med dem....Grrrrr!!! Skulle aldrig själv släppa in en katt eftersom man vet hur orolig ägaren blir, vad är de för trams liksom!!

Ont i magen om dagarna nu. Tror faktiskt den lille kommer komma tidigare än beräknat med tanke på allt omkring. Får ångest och på nätterna bara snurrar tankarna kring förlossning, syrran, Minella.

Min magont har med ångest och göra. De är det som problemet har legat i flera år för mig. Innan syrran flyttade in var min mage bra. Den har ju varit bra nu i ett halvår men nu börjas de igen...suck!!

V et inte hur jag skall ja göra. Hennes fucking släkt vill ingen hjälpa henne. Ingen har möjlighet och ingen har pengar. Speciellt hennes pappa, som är inte min far då.

Hennes farmor sa till mig "men de är ju bra hon bor här då kan hon hjälpa till och städa å så" hahahah då kunde hon  tagit henne själv. De går inte vi skall ha en familj och jag får inte mycket föräldrarpenning och vi har absolut inte tid eller råd. Å som unga vill man ha ett privatliv med och inte ha någon som man måste anpassa sig till...

Nästa vecka är det fullt upp igen. Skall till BM,PS och läkaren....


Kommentarer
Postat av: Eva m töserna

Du ska se att kise mise kommer tillbaka!!

Förösk tänk på dig själv och bebbe! Försök vara glad även om det är jobbigt.

Utgår ifrån att din syster är gammal nog att ta vara på sig själv, som du skriver har du en egen familj att ta hand om. Din systers föräldrar är ansvariga för henne, inte du!

2010-06-21 @ 11:29:39
URL: http://www.ebben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0