Min nya blogg

Som ni ser har jag fått hjälp av en snälla http://snuttefis.blogg.se/ thuresa:) Tack för hjälpen!!!

Skall se om jag kan ändra bakgrundsfärgen och se vilken jag trivs med! Gillar lila men de är nog lite för skarp för min smak!

Idag blev det hamburgare och goda pommes älsklingen fixade:) Sen fixade syrran lite godis till ikväll.



Gammal bild på mig och syrran

Har fixat lite filmer så vi får se om det blir Robin Hood, Wolfman eller Beloved med Oprah.

Imorgon blir det kanske en runda på Hampan, sitta i solen (om det blir något) och gotta sig. Blir åså och köpa ett nytt halsband till Kiro. Kan behövas han börjar bli stark nu så det går inte ha de halsbandet vi har.

Måste säga att det är oehört kul att husky ägare kommenterar och kikar min blogg.

Nästa vecka blir det valpkursen med mannen, egentligen hade han inte behövt men det är alltid bra och gå.






Kommentarer
Postat av: Angelica

vilken fin blogg du fått nu :)

2010-06-19 @ 01:16:11
Postat av: Anonym

tack Angelica!:)

2010-06-20 @ 14:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0