Onsdag

Nu har man köpt vitaminer och extra järn. Egentligen så skulle jag inte slarvat med vitaminerna. Nu får jag betala för det. Var hos BM och mitt blodvärde var lågt så det kan vara att jag har järnbrist. Sover mycket på dagarna. Både för ja har ont och för att jag är dödstrött. Idag orkade jag ens inte ta mig till Sandra. Tur jag har älsklingen som tar hand om vovven vår:)

Imorgon blir det in till stan, har fått remiss till Villa Maria. Så vi får se hur det går. Tänkte mer gå dit för min bakgrund eftersom jag inte har mått så bra tidigare. Är så rädd att komma in en svacka efter förlossningen. Vilket jag hoppas inte. Sen skall jag till försäkringskassan på möte angående föräldrarpenningen. Fullt upp hoppas jag har mer krafter än jag har haft idag...



Kommentarer
Postat av: Eva med töserna

De är nu den oanade kraften hos en blivande mamma bara ploppar upp med järn och multivitaminer :)

Det blir bättre ....

Kraaaammmm

2010-06-17 @ 22:56:51
URL: http://www.ebben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0