städning+ filmkväll

Varit orolig idag för jag inte har känt av den lilla. Men nu på kvällen så fick hon hicka:) suckade ut...

Man vet ju aldrig om det skulle hända något trots de är så sent. Ikväll så åt vi lax, färskpotatis och till de lite dillsås. Idag har jag verkligen haft ork. Har städat så mycket jag har kunnat. Inte sovit eftermiddag. Vilket är skönt att jagt har haft lite ork.

Sitter kollar på en film just nu som vi har sett men inte syrran




En sann berättelse. Rekommenderar den starkt för dem som inte har sett den.
 
Ingen som fresten vet rum/lägenhet som någon vill hyra ut?

Känner det blir mycket med allt just nu så jag måste fixa syrran något! :S





Kiro och älsklingen har varit på långpromenad. Tyvärr har jag inte lika mycket ork och följa med ut. Så jag tog en rejäl städning härhemma...


Kommentarer
Postat av: Eva med töserna

Passa på dig själv och "bebbe".

Långpromenaderna kan ni ta sen, och Kiro kan testa dra med min "trio"

Var rädd om er!

2010-06-17 @ 23:01:11
URL: http://www.ebben.se
Postat av: Jennie och Exxa

Tack, älskar att fota och extraknäcker som fotograf men just Exxas bilder är så lätta att ta eftersom motivet är så fint :)

Utställning kan du börja med när Kiro fyllt 4 månader och fått alla sprutor. Efter det är det bara att köra på :) Är han av draghuskymodell?

2010-06-18 @ 12:51:36
URL: http://www.exxa.se
Postat av: Anonym

Tack Eva!! Klart vi kan vore jättekul:)



Jennie, draghuskymodell tror du menar vid de hans pappa ser ut. Som vi hoppas att han skall bli:)

2010-06-20 @ 19:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0