Fredag å sleten

Det var längesen ja bloggade nu känns som de var dags å ta sig tid till de igen!

Igår var de club akut som gällde skit kul allstå. Var där med izabella och Jasmine!:)

De kommer nog bli fler gånger man drar dit. Känns som söndag idag å de är ju ändå fredag! Göttt...:P

Imorgon är de maskerad som gäller skall bli riktigt kul då skall man vara sjuksköterska, å Erika polis. Ja får väl plåstra om medans Erika handbojar:P haha kommer bli riktigt kul alltså! Återkommer med bilder däremot!:P

Sen har man inte fått något gjort idag har legat hela dan sen hade ja Erika på besök. Blev idol och godis!

Får väl gå lägga mig snart, skall upp å jobba 6.45. Ångrar mig sjuuuuukt mycke. hade behövr fixa mitt arbete skulle påbörjat de idag! Jaja...får väl ta de på söndag sista dagen för inlämning med!  Ja ja ..

Nej nu skall ja snart nana...

Ville bara säga att ja är verkligen glad för att ja har så många underbara vänner som verkligen bryr sig om mig. Ni betyder så mycket för mig, så ni vet! ^Å ni vet vilka ja menar med:)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0