Lördag

vaknade upp fortfarande sjuk så himla tråkigt. Nej men träning nästa vecka oavsett har jag sagt.

Idag skall erika, sandra å jag ner till en killkompis till mig å festa. Sen blir de väl krogbesök på utposten å pl.

Lite annorlunda folk så det kan vara kul.

Idag har det varit mycket funderingar kring allting. Ja känner mig helt hopplös ibland. Vad vill jag egentligen? Skall lägga ner de där.

Saknar verkligen en  killkompis som jag gjorde allt med kolla film, lagade mat med. Så jag vill ha de, inte stressa in i något. Jag vill inte tvinga fram känslorna på något sätt. Jag vill att dem kommer naturligt. Å inte leta. Blir inte bra då.
Tyvärr finns det inte många killar som bara vill vara vän med en, de funkar inte. Saknar verkligen de där å du vet vem du är:)

Jag vet inte vad jag är rädd för. Jag är nog rädd att ha det likadant som innan. Har nog svårt att släppa det. Men life goes on..man kan ju älta med de. Man måste våga ta chanser i sitt liv, men då får man räkna med att förlora annat...

Nej ja får ta en rejäl funderare på det där..


Måste nämna med att ja saknar alla från hässleholm och kristianstad måste verkligen komma till er snart !



Såna här bilder får en verkligen vilja resa utomlands. Tagen från en balkong i Turkiet, härligt och vakna varje morgon men de där utsikten. Nej cizi vi skal banne mig iväg...en sak som är klart!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0