Skål....de är de enda jag vill säga:P

Ha ha galet ...

Nu sitter ja tredje dagen i rad med öl i handen. Ja man lever bara en gång så...
Riktigt kul igår. Ville bara säga tack till dem som ställde upp å kom. Sen de som inte hörde av sig **** them!

Ni missade verkligen en fest!!

Nu väntar jag på darlingen skall komma sen sätter vi igång å har riktigt kul ikväll. Måste säga att hårdrock kvällen på catina var riktigt kul. De blev en liten efterfest på köpet. Ha ha vi å våra efterfester de är vår grej liksom.

Nästa vecka du gäller de....Kommer göra de vilket fall som helst är ett måste. Vet jag kommer såra dem ja älskar allra mest men måste tänka på mitt egna bästa, vad jag vill med mitt liv, inget skall behöva stoppa mig från det, jag vet att det blir följder av de. Men då får jag leva med de. Kanske då uppskattar jag var jag har!

Nope nu skålar vi på att de ÄR BARA LÖRDAG!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0