Snart är det NYTT ÅR!

Snart är det nytt år. Nya tag. Många tårar mycket skratt. Blir ett annorlunda år för vissa ett bättre för andra.

Ett år som kanske förändras helt plötsligt kanske till ett bättre kanske till ett sämre.  Vi får väl se var 2009 leder en....



Vill bara tacka alla underbara vänner som verkligen har ställt upp för mig. De som verkligen bryr sig om en. De som förstår en, tack för ni har ställt upp för mig. Trots alla tårar som har fallit. Utan er hade jag inte varit här idag.

Men dem jag vill mest tillägna min tid åt att skriva är familjen. Ni har varit där mer än någon annan...Ni är dem som är värda allting!

Gott nytt år i förskott folk!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0